vineri, 2 noiembrie 2007

UN izvor nesecat de penibil...


Oare am eu o problema? Am plecat ca de obicei, ma refer aici la obiceiul saptamanii asteia, de la serviciu, cand a dat buzna dimineata...Adica pe la 7. In drum spre casa, am trecut prin Amzei, sa fac niste banale cumparaturi, cand am iesit in Magheru, in mijlocu intersectiei, dansa o albina uriasa. Stiu ca am imaginatie, da de data asta nu era vorba de rodul mintii mele jucause. Era chiar un nene imbracat in albina, care fugea printre masini...Aparitia asta anticipa o experienta initiatica, ce urma sa imi marcheze intreaga existenta. Nimic nu era sa mai fie la fel...Sa detaliez. Am ajuns acasa si am dat drumul la televizor...nu pe geam de la etaju 16, cum era sa imi doresc ceva mai tarziu...ci...sa nu ma judecati aspru...pe OTV, deci cam ceva asemanator. Numai ca in cazul asta, eu urma sa fiu cea in cadere si nu cutia cu multe culori, locuita de diversi omuletzi...Da ce omuletzi!!! Era o emisiune numita - Star Musik. Titlu care promitea ce va sa vina. Dintr-o data a aparut pe ecran, nu o albina usiasa ca in intersectie, ci o femeie cu mustatza! Pe Dumnezeul meu, nu exagerez! Era gatita, cu sacou rosu, pieptanata oarecum, canta despre Fecioara Maria si...avea mustata. In rest...machiaj de zi...casual...Am crezut ca sunt eu obosita si am mai zabovit pe post sa ma lamuresc. S-a retras tanti, cu mustatza ei, cu tot, a aparut dupa aia, un popa, care canta printre niste boscheti poetici, ca cica sa fim bucurosi...Cand sa incep o exegeza a argumentelor pe care le aducea in sprijinul conceptiei sale existentiale, hop, a aparut un june, filmat doar cu juma de cap, spre trei sferturi, care lansa cu foc urmatoru mesaj - citez acu -"E primavara in inima mea si vreau sa va ofer ceva, in semn ca va iubesc, un cantec va daruiesc!" Dar, vai, chiar nu trebuia! Adica, ce am putea face sa nu mai simti nevoia sa oferi vreodata pe lumea asta si pe altele posibile, viitoare, niciodata nimic!!!!!! Si cand sa zic impacata, ca...gata, mai prost de atat nu poate canta nimeni vreodata, nici macar vreo tanti cu mustata...chiar si una asortata cu nuanta vopselei de par...Apare un alt talent, cu un alt tip de masaj, de aceasta data erotico-astronomic - "Ne ramane carul mare, cuibusor de dragoste." Mesaj completat de o alta talentata prestatoare care ma informa ca "Nici un urcus al vietii nu ma va ingenuchia" Da pe cand era aia a lu Columbeanu mica...ma refere la nevasta, nu era la moda cantecul asta??

Un comentariu:

titi spunea...

n-ai incercat sa iei mierea albinei?