vineri, 9 noiembrie 2007

De la mare































































































































































































Au cam trecut ceva zile de cand m-am intors de la mare, dar am avut atata treaba pe cap, incat nu am mai reusit sa mai scriu. A fost foarte frumos. Am plecat pe la 8, 9 dimineata din Bucuresti. Drumul a fost placut si am condus cam cu viteza...mare. Am ajuns foarte repede la mare. Direct la Vama Veche. Nu mai erau decat niste pescari. Liniste. Caldutz. Valuri cu melodie placuta si atat de familiara. Marea limpede. Undeva intre cuminte si usor nazdravana. Mi-am scos patura din portbagaj si m-am intins pe plaja. Cainii pe care ii cunosc bine, ca ma duc destul de des acolo, erau tare veseli de prezenta mea. Le-am dat cipsuri si s-au linistit. Si am stat vreo doua ore si am incercat sa fiu o parte din peisaj. Nimic mai mult.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da. Frumos. Recunosc cu nostalgie (si invidie) scoicile, nispipul, algele (papucul ala nu-mi pare cunoscut) Mi-e dor de Vama si de aerul de acolo...