miercuri, 26 noiembrie 2008

Buna seara!

9 comentarii:

Toni Grigoriu spunea...

Buna seara..?!? Dar oare nu era dimineata cand ai facut fotografia aceasta? As putea jura ca la momentul respectiv tu spuneai buna dimineata. :D Cam calduta fotografia pentru o zi in care afara ningea, oamenii erau inca inzapeziti in Pasul Tihuta, turistii rataciti prin Bucegi si comandamentele de iarna nu mai pridideau sa se declare depasite de situatie. Eu imi sorbeam minunata cafea de sambata dimineata, cu ochii pe geam, la zapada alba si tacuta, oarecum prea tacuta pentru gustul meu. Mai trageam din cand in cand cu ochiul si la stiri, recunosc.
Absolut fabuloasa imaginea. Desigur, imaginea reflecta realitatea fotografului asupra subiectului. Dar daca imaginea reflecta pur si simplu realitatea? Nevertheless, Fabuloasa...

Anonim spunea...

Desi nu ma dau in vant dupa fotografiile in studio, cel putin mie nu imi place sa fac astfel de fotografii (din cauza luminii, a plasmelor etc), asta imi place. Natural si cald! Frumos surprins momentul!

Madalina Puscalau spunea...

@ Toni

Ma bucur ca iti place fotografia! E calduta si aduce speranta, cat de cat, intr-o zi in care am vazut zapada, un pic asa, cat sa ma sperie...:))
Am retinut, in primul rand, partea cu ...minunata cafea...Pentru ca si eu am cultul cafelei!

Madalina Puscalau spunea...

@ T.o

Multumesc! Ii raspundeam si lui Toni, ca si mie imi pare, asa...caldutza...E scaldata in culori calde si...e forma mea de rezistenta in fata necrutatoarei ierni! :)

Boge spunea...

Buna seara! Offf, iar mobila, lumini, atmosfera...despre Madalina este vorba nu? :))) Eu spun doar ca fotografia are...suflet, viata, respira, zambeste ;), mai spune si...Buna dimineata, sunt Madalina...in plus iau micul dejun dupa stiri :))) Stirile sunt importante cand fotograful e inspirat!

Boge spunea...

...si daca aveti cultul cafelei, atunci sunteti invitatii mei, doar nu stam in Patagonia :)))Bine, bine...sa vina si fotografu' cu Madalina cu tot... sa postam apoi pozele pe blogurile noastre :))))

Toni Grigoriu spunea...

@ Boge
Bine ca ai zis-o tu, eu sunt timid... hahahaha. Saptamana viitoare sunt acasa, in Bucuresti. N-ar fi rau. Si da, sa vina si Madalina, si dl. T...pardon domnul fotograf, poate vine si Teodora. Ce spuneti? Ce cafeneala ar iesi... sau ce sedinta foto...

Anonim spunea...

Nu-i rea deloc ideea cu intalnirea de taina! Ca sa nu mai spun ce sedinta foto ar iesi! :D

Madalina Puscalau spunea...

@ Boge, Toni, T.o

Sunt de acord! Dar trebuie sa negociem data...locul...:)