vineri, 21 noiembrie 2008

Masini si zapezi...

Da! Imi plac masinile! Foarte mult! Si oricat de mult mi-ar placea masinutza mea, ajung atat de rar sa o spal...Ajunge sa arate ca un fel de chestie care ar semana cu masina mea...Ei bine, ieri mi-am spalat masina! Stiu ca prietenii ar fi pariat ca iar promit si nu ajung cu ea la spalatorie. Dar am implinit ceea ce parea aproape de neimplinit! Si acum masina mea arata...cum ar trebui sa arate. Sper sa o recunosc in parcare..:))))
In alta ordine de idei, sunt terorizata ca se apropie ninsorile!!! NUUUUUUU!!! NU vreau!!! Ajuta cu ceva daca zic ...nu vreau zapada? :)

9 comentarii:

Toni Grigoriu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Madalina Puscalau spunea...

@ Toni

Buna dimineata! :)
Si eu am citit cu placere ceea ce ai scris. Si mie imi place zapada despre care povestesti tu...Iarna e frumoasa...vazuta pe geam. Eu ma gandeam, din pacate, la chinul iernii citadine. La drumurile neprietenoase, la mizeria de pe strazi...
Dar iarna despre care povestesti tu ar fi de asteptat!

Madalina Puscalau spunea...

@ Toni

aaaa! Si sa iti traiasca fetita! :)

Toni Grigoriu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Boge spunea...

buna seara:)
multe cometarii postate, fac referire la priceperea, de altfel evidenta, a fotografului tau. le dau dreptate numai ca nu-s de acord cu nici unul. fotograful incadreaza, scoate in evidenta amanunte, pune in lumina aproape de perfectiune "ceva". ori sa ma scuze si Toni si ceilalti dar au uitat sa vb de obiectul fotografiilor tale....Tu! reusita lor iti apartine, pentru ca niciuna, (le-am vazut pe toate :)))) ) nu este rece, fada...deci fotogenia e o stiinta naturista ;), adica vreau sa zic, depinde de materialul "clientului" :))
Nu vreau zapada neagra! Vreau zapada alba, curata, tacuta..
ai ascultat vreodata zapada? :)
...apropo de masini, cand stau cu orele in trafic si ma suna prietenii, le spun ca iau masa in oras, ca sa nu fiu compatimit si sa mai fac un pic haz de mirarea lor..;)
Sa vina zapadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Toni Grigoriu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Madalina Puscalau spunea...

@ Boge
Multumesc- multumesc! :)
Am ascultat zapada!!! E un fel de liniste rece, cu miros cald, care iti raspunde atunci cand o calci...

Madalina Puscalau spunea...

@ Toni
Acu chiar ma faceti sa rosesc! :))

Boge spunea...

Multumesc Toni...de fapt nu mie trebuie sa-mi multumesti, tot "fotografu'" e maestru si este responsabil pentru ca ne impartasim gandurile aici,acum:))))
Iti multumesc si tie Madalina!Nu e cazul sa rosesti, o sa sustinem in continuare cauza fotografului, cu mentiunea ca, nu prea ma uit la copacii din fundal...incerc sa vad in spatele fotografiei, atat cat permite rezolutia monitorului...Alt+F4