marți, 4 noiembrie 2008

Cum ne mai fura bancile....

Cea mai grea zi din luna e cea in care trebuie sa imi rezolv problemele administrative, asta insemnand ca trebuie sa ajung pe la banci. Este incredibil! Nu exista sa intru intr-o banca si sa nu ma enervez in primele 10 minute. Nu stiu pe ce criterii sunt angajati unii in banci, dar de multe ori am impresia ca doar intamplarea i-a adus de partea cealalta a ghiseului. Indiferent cat de usoara e operatiunea pe care vreau sa o fac, dupa contactul cu omul de dupa ghiseu, pare ca as vrea sa revolutionez sistemul bancar.
In alta ordine de idei, dar tot bancare, fac parte din categoria celor pe care Banc Post vroia sa ii traga in tzeapa rau! Cu alte cuvinte mi-au majorat un pic si mie rata....cu aproape 60 de euro...Si mai tare e cum au majorat micutzii rata - cica mi-au majorat comisionul de administrare a creditului, comision care, ghinion pentru ei, nu exista in contract....Ei, ce sa ii faci, au fost obligati sa il retraga, DAR in desfasuratorul meu de plati inca apare. Sunt curioasa cand il vor scoate cu totul.
Oricum, mai mult decat revolta, imi starnesc sentimentul ca trebuie sa te simti tare rau cand esti penibil, asa cum a fost ala care s-a gandit la strategia Banc Post de a mai stoarce cate un banutz....
Am o recomadare - daca tot vreti un ban in plus, nu vreti sa va apucati sa spalati parbrize in intersectii? E mai cinstit!

Un comentariu:

Florin Coman spunea...

Nu functionarii bancari sunt de vina, din pacate, ci sefii acestora, cei care iau astfel de decizii pline de enormitati. Cred ca insusi functionarii bancari in cauza sunt neplacut suprinsi de intorsura lucrurilor, ii afecteaza direct in prisma realizarilor si implicit a veniturilor.
Cunosc sentimentul. Intamplator poarta numele Banc Post, se putea intampla si la case mai mari.
Momentan iti va aparea inclusiv acest comision de administrare mai piperat, insa neoficial il scazi in memorie, nu esti obligata sa il platesti, decizia s-a luat. Insa nu a aparut o decizie finala privind scoaterea acestuia.
Comisionul de administrare in acest moment este practic 0, apare doar pe desfasurator din cauze birocratice.
Iar BancPost nu mai stoarce banutzi, a fost o decizie regretabila a cuiva, probabil chiar de la cei de la EFG Eurobank.
Cred ca ti-ai facut credit la ei tocmai pentru ca erau competitivi, trebuie sa recunoastem. Si eu l-am sfatuit pe tatal meu, la luarea creditului sa contracteze aceasta banca, era printre singurele care nu avea comisioane ascunse, spre deosebire de bancile care afisau strigator o dobanda mai mica, insa DAE era chiar considerabil mai mare.
Trage aer in piept! Rabdare! Vezi partea buna a paharului, in cazul ca platesti toata rata de pe desfasurator, partea corespunzatoare comisionului de administrare va fi virata in cont, iar la adunarea unui sold totalizand cel putin doua rate lunare, poti rambursa o parte din credit mai repede si scurta perioada.
Nu lucrez in domeniu. Nici macar in presa. Insa am informatii :)