marți, 2 decembrie 2008

Cumparaturi ...

Printre cele mai frumoase lucruri, in perioada asta, sunt plimbarile prin magazine, cand nu sunt sufocate de mii de alti omuletzi si cand din difuzoare se aud colinde! Preferatele mele sunt rafturile cu jucarii! Si am gasit si un ceai excelent, cu gust de scortisoara.

Si daca tot vorbeam despre magazine, o recomandare! NU mergeti in zona comerciala baneasa, in weekend, decat, evident, daca iubiti sa fiti striviti de conationali, sa stati cateva ore in trafic, dar si la cozi la case...Si, Doamne fereste sa vi se faca foame sau sete!!! Cozile la locusoarele cu mancare sunt infernale. O sesiune de shopping in zona aceea, in weekend ar fi putut fi o buna forma de tortura, chiar una competitiva in perioada medievala!



Dead Or Alive - You Spin Me Round
Asculta mai multe audio Muzica »

6 comentarii:

Toni Grigoriu spunea...

Daaa. Cumparaturile... Suntem harnicuti si le-am inceput demult. Dar e ultimul an cand mai cumpar devreme cadouri. In fiecare an cumpar in septembrie octombrie. Apoi in noiembrie nu mi se mai par suficiente si mai iau o tura. Apoi in decembrie din nou, chiar de mai multe ori... :)
Si uite-asa...
3 chestii:
1. Totusi...joi e o zi buna pentru a merge in Baneasa? Pentru atunci am programat asta...
2. Apropo de ceaiul de scortisoara. Ce zici de ciocolata aceea cu scortisoara si mar copt? Nu se gaseste tot anul, apare in fiecare iarna , la Craciun. Este de la vestita firma cu vacuta aceea ciudata, de culoare elvetiana... Daca n-ai incercat-o (ciocolata, nu vacuta...) iti recomandam!
3. Ce se intampla copii cu cafeluta noastra? T.o? Mada + photoman? Boge? eu mai sunt acasa pana vineri dimi...

Boge spunea...

La multi ani!..ma uitam zilele trecute si am vazut ca nu prea...dar sa lasam asta:))))

Cumparaturi,
...hmmmmmm, nu stiu....nu-mi plac, nu mi-au placut si nu cred ca exista sanse ca in viata asta sa-mi placa.
Cosmarul meu este sa ma duc sa-mi cumpar...sa-mi cumpar; nu stiu ce anume.
Ce este placut in a sta umil, asteptand sa-ti vina randul la cabina de proba, cu "boarfele-n brate", cu "aia" (a se citi doamna) din fata, nerabdatoare sa termine cel din cabina....bombanind marunt din buze, urari de bine, urari de sezon, desigur..

Asadar nu inteleg "sportul" asta si fara sa fiu misogin, pentru ca nu sunt, as interzice probatul hainelor ca metoda de relaxare pe nervii celor care efectiv, au nevoie sau as declara activiatea aceasta sport olimpic. Macar asa vom avea elite recunoscute la nivel mondial..."doamnelor si domnilor va prezint campioana olimpica la"probat toale de kashmir" sau de tricouri, sau pantofi, sau fuste business sau ce mai vreti voi...
Scortioara, mmm in Brazilia este considerata elexirul ...adica este afrodisiac, era sama pierd ina manunte de ordin chimic.:)))
Exista ciocolata cu scortisoara?? din care mananca si copii? Ouchhh!
Incercati ceaiul de mere, este minunat, unic, sublim, si amestecat cu un pic de ceai de maceshe se transforma in.."ceva letal" :)))
Eu am lansat invitatia sa ne vedem la o cafea ( de altfel pretext, sa trecem mai departe in relatia..blogg-persoana-blogg. Sunt gata sa ne vedem la o cafea...doua sau trei, sau cate vreti.
Madalina insa, vrea "sa negociem". Ce anume, Madalina? :)))) Am retinut-o pe aia cu "sania pe care o "urai de moarte" ca nu erai "comandantul". Ori a incepe acum o negociere in conditiile date, inseamna ca vrei sa facem Craciunul impreuna. :))) Spuneti voi cand, unde, etc. si... gata. Negocierea trebuie sa fie de tip Winner-Winner si concesiile sa paleasca in fata castigului... ;))) Abia astept sa postez pe bloggul meu poze de la intalnire.. :-D si sa facem cunostinta cu pozarul...cel cu copacul din cap...oare sprancenele le-ati vazut? :)) ale pozarului...ale copacului, nu reusesc sa disting, ori unde poza nu distinge nici noi nu trebuie sa distingem :)) Astept vesti

Madalina Puscalau spunea...

@ Toni
Multumesc pentru recomandari! :)
Cu intalnirea, cred ca trebuie sa o lasam pe dupa sarbatori...Sorry!

Madalina Puscalau spunea...

@ Boge

Ei...tocmai despre cumparaturi o sa scriu astazi! Stai pe aproape...:)))

Florin Coman spunea...

Reteta unei zile reusite, daca tot ziceai de scortisoare si jucarii:
o pauza dupa luuunga expeditie in lumea jucariilor, insotita de un ceai savuros cu scortisoara (Kashmir Chai Walla sau Winter Blend). Am uitat, dimineata, pentru a fi in forma, merge regele ceaiurilor. Darjeeling Gold. E preferatul meu. Puternic, aromat fin, auriu si cu o provenienta excelenta (regiunea Darjeeling din India are clima optima pentru varietatile de ceai puternice, bogate in teina).
Incerci?

Madalina Puscalau spunea...

@ Florin

Daca zici ca e bun, incerc. :)