luni, 17 noiembrie 2008

Sa crape frigul!!!

Urasc frigul!! Cum simt un pic de frig, cum am tentatia sa ma imbrac cu cel putin o haina in plus, fata de cat ar fi normal...Da, are si frigul asta o parte buna...Statul in casa.:))

Si daca ma tot gandeam la frig, mi-am adus aminte de piesa asta:


TAXI - CRIOGENIA SALVEAZA ROMANIA
Asculta mai multe audio Muzica »

Va mai amintiti? Pe vremea cand a fost lansata piesa, lucram la radio si ii innebuneam pe colegi cu piesa asta. Cum intram in emisie, cum ii rugam sa puna piesa asta...Ei, de aia aud eu ceva mai prost! Ca asa mi-am petrecut eu anii adolescentei. Cu castile la refuz, la radio...Departe de frig!

2 comentarii:

Boge spunea...

Hai sa fim seriosi!:)) Cine iubeste frigul? Capacitatea de a ne adapta la conditiile vremii sau vremurilor, dupa caz, nu presupune,zic eu, atasament vis-a-vis de frig. Nici mie nu-mi place frigu; si nici ploaia sau ceata sau ninsoarea.. Toate au un numitor comun in conditiile descrise mai sus:amnezia. Se uita cu usurinta manusile pe tejghea in magazine, gentile in tren,etc. :))Altii uita cum se conduce masina, aceasta transformandu-se din prietena de nadejde, intr-un adevarat mister. Toate astea de la cateva grade [sunt malitios ;)]mai putin in termometre? Hai sa fim seriosi. Madalina spunea ca e de stat in casa:) , e ok dar si ideea asta traznet are nevoie de precizari cum ar fi: scopul si durata vizitei, locatie in credit sau nu, chirias, proprietar, pensionar. Eu iubesc sa stau acasa ;) pentru ca in majoritatea timpului casa este pentru mine, in timpul saptamanii, "hotelul primitor",unde ma retrag sa dorm seara de seara. Sunt convins ca nu sunt singurul.Asta mai ales iarna, vara merg in Delta :-D

Madalina Puscalau spunea...

@ boge
Si eu sunt fan ...stat acasa. Si asa cum spui si tu, poate din cauza ca acasa te aduni de pe multele drumuri...Si cred ca cel mai tare ma relaxeaza sa gatesc acasa! Poate intr-o zi o sa fac un restaurant unde sa se gateasca doar dupa retetele mele! :)