joi, 13 noiembrie 2008

Pantofii, criza financiara si fundurile sexi

Pantofii...Pantofii ocupa un loc important in viata mea. Asa cum unii colectioneaza timbre, eu colectionez pantofi. Pe unii nu i-am purtat niciodata, dar stiu ca sunt acolo, gata sa ...imi stea la picioare. :))) Ieri am inregistrat o mare implinire pe aceasta linie! Am achizitionat o pereche de botine asa cum cautam de ceva saptamani bune. Si habar n-am de ce am simtit nevoia sa impartasesc aceasta experienta. :)) Mai ales in contextul crizei financiare...care ar trebui sa ma indemne catre echilibru. Aaaa, si daca tot vorbeam despre criza economica, nu mai exista stire care sa nu aminteasca de ea!!! Dupa un calup sanatos de stiri serioase despre criza, am avut astazi o stire despre un concurs de ...cel mai sexi fund. Stirea se incheia cam asa - castigatorul e multumit de premiul primit, mai ales ca e agent economic si...este probabil afectat de CRIZA FINANCIARA!!!! Say whaaaat??? Si fundurile sexi sunt afectate???

4 comentarii:

Boge spunea...

citesc sporadic si recunosc faptul ca imi este rusine ca nu o fac mai des...:-) probabil ca botinele stiu de ce au ajuns la tine;-)..asa greu.exista o legatura de cauzalitate intre criza econmica si "fund"? sau "fundul" sacului nu are cum sa fie sexy?astept de ceva vreme sa "www.locdeviata.ro" :)),sa am o vecina sa dea la maxim muzica adevarata...:-))) dar cum nu sunt pretentios, ma multumesc sa te citesc si sa "buna dimineata, sunt madalina..." felicitari pentru naturaletea locului de viata :-)

Madalina Puscalau spunea...

@ boge
Multumesc pentru vizite...chiar daca sunt sporadice. Vezi? Nici eu nu sunt pretentioasa!

gabitza spunea...

simplu si frumos, intr-adevar:)Felicitari!

Madalina Puscalau spunea...

@ gabitza

Multumesc! :)