vineri, 14 noiembrie 2008

Aliooo???

Azi am intrat in randul lumii! Stiu ca e un moment de care imi voi aminti toata viata. :)))))De aceea e absolut logic sa povestesc. Mi-am luat un telefon normal. Nu am inteles niciodata de ce majoritatea oamenilor din jurul meu se extaziaza pe teme de telefonie mobila. Fiecare vrea sa aiba ultimul model de telefon, cel mai tare, care face nu stiu ce...pentru ca nu percutez absolut deloc la astfel de atitudini, pana astazi eu am avut un telefon care nu putea decat sa imi permita sa sun, sa raspund si sa dau mesaje. Vechi de vreo cativa ani (as mentiona cati, dar si eu am uitat...) Il scapam pe jos cam in fiecare zi, si de fiecare data il recompuneam ca pe un puzzle si...functiona normal. In ultima perioada, am inteles ca oricat de mult ar dori sa ramana alaturi de mine, i se cam apropie obstescul sfarsit...Mi se inchidea din senin, nu ma mai puteam intelege cu nimeni, motiv pentru care prietenii mei ar fi dat orice sa puna mana pe el si sa mi-l arunce in Dambovita.
Ei bine, astazi m-am trezit cu pata pusa pe el! Si l-am eliminat brusc si fara explicatii, din viata mea. Insensible woman...

Care astazi asculta asta:



Propellerheads - History Repeating
Asculta mai multe audio Muzica »

9 comentarii:

Teodor spunea...

Sa-l stapanesti sanatoasa! Speram ca telefonul este nu doar 3G, ci si G-Shock - asta daca nu ai aruncat si obiceiul de a-l scapa pe jos in fiecare zi :)

Madalina Puscalau spunea...

@ teodor

De ieri pana azi, deja i-am pierdut husa! Sunt iremediabil neatenta cu telefoanele..:))))

Boge spunea...

Inseamna ca "impersonalul" de care dai dovada in tratamentul aplicat tehnologiei trece bariera inteligentei artificiale. Evident raspunsul acesteia nu se lasa asteptat si..."a pleacat" husa :)))Nu cred ca esti neatenta, cred ca merita neatentia, numai si pentru imperfectiunea tot mai evidenta a acestor "catuse de ultima generatie". Suntem prizonieri fara sa stim, sa vrem, sa realizam. Bine i-ai facut Madalina, bine i-ai facut! ;)

Toni Grigoriu spunea...

Razbunarea telefoanelor partea a2a

Ai grija ca telefoanele astea vorbesc intre ele... Primul telefon i-a transmis deja celui de-al doilea toate tratamentele rele aplicate de tine in perioada in care te-a servit...
Si apoi, acest telefon te-a slujit o buna bucata de vreme! Si tu cum i-ai multumit? L-ai eliminat din viata ta ca o insensible woman ce (zici) ca esti :D .
Rezultatul? Deja ai pierdut husa...In fapt, husa s-a eliberat, pierzandu-se singura si riscand sa fie gasita de o alta persoana. N-a mai suportat sa stea la tine!
Mi-e frica de ce va urma. Tine-ne la curent cu ceea ce se intampla in lumea telefoanelor tale, in asa fel incat sa te putem sfatui... sa te putem ajuta!

PS. O informatie de ultima ora spune ca in acest caz a fost deja sesizata politia telefoanelor. E groasa treaba..!

Madalina Puscalau spunea...

@ boge
Iti multumesc pentru ca imi impartasesti sentimentele! E un fel de uniuniune impotriva husei pierdute! :)

Madalina Puscalau spunea...

@ toni grigoriu
De ce ma sperii???? Sa inteleg ca toate aparatele tradate si abandonate de mine se vor intoarce impotriva mea?

Alex Mazilu spunea...

altii pierd lucruri mult mai "grele" :)
si scumpe chiar
:))
sa il stapaneste sanatoasa
;)

Madalina Puscalau spunea...

@ alex

lasa, ca bine ca au altii grija de lucrurile grele si de valoare pe care le uita altii...:))))

Toni Grigoriu spunea...

Din ciclul: razbunarea aparatelor tradate si abandonate

Dumnezeule, sunt mai multe aparate??? Vrei sa spui ca nu doar acest amarat de telefon a fost ejectat din viata ta asa... fara sa clipesti? Insensible woman indeed! hehe
Of, e de rau. ;)
De aia si zic, tine-ne la curent, sa te putem ajuta. Nu te speria, suntem alaturi de tine!