vineri, 29 februarie 2008

Ziua in care masinile dau din coada


Trebuie sa fac un pic de ordine in casa si nu am chef! Ce m-ar putea motiva? Hmm...letmisinc...Ceva muzica buna- gen Robbie Williams - Swing when you're winnin? As incerca daca dau si de telecomanda...Unde putea sa fie decat sub o cutie de pantofi? Logic. Gasit. Deschis muzica, numai ca pentru o alta optiune. Vonda Shepard. Bun asa. A venit chefu de trebi casnice? Well...nu prea. Vonda mi-a facut insa pofta de un ceai bun, asa cum stiu numa eu sa fac. Poate ceaiul sa ma moblizeze pentru procesu de curatenie, ordine si disciplina? Ceaiul se face...

"Johnathan, Tot asa te cheama? Imi dau seama astazi ca sunt atatea lucruri pe care nu le stiam si resping fara incetare nesfarsirea acestui hau care ma inconjoara de cand ai plecat. Atunci cand singuratatea imi intuneca zilele, priveam adesea cerul, iar apoi pamantul, cu impresia de nestavilit ca esti pe undeva, pe acolo. Si asa a fost de-a lungul ultimilor ani, numai ca nu ne puteam nici vedea, nici auzi." Am recitit bucata asta din "In alta viata". Si de aceasta data suna prea familiar si clar nu ma indeamna deloc spre responsabilitatea unui program de ordonat lucrusoarele prin casa.
Ceaiul e gata.

Niciun comentariu: