joi, 28 februarie 2008

Probleme tehnice, aparem in curand!

Buna dimineata si bun gasit la ...bloguit! Umblam pe net minutele trecute, ceea ce, iata, execut cu drag si in continuare, si am observat ca a rasarit, sadit de cineva, evident, un topic pentru mine, pe antena3. ro. Acum, eu incerc sa ma descurc in hatisurile tehnicii si sa intru si eu pe felie, acolo...Sper sa reusesc in curand si ineficienta mea tehnica sa nu fie tratata drept...fudulie, asa cum se sugera pe undeva...In rest, frumos afara, si in aceasta dimineata, la 5, la mine in fata blocului, mai precis, intr-un copac, un grup vocal...instrumental de pasarele, executa arii, care ma purtau cu gandul la dormit in camp...Masina imi e la fel de murdara! Cineva inspirat ar putea scrie, cu un larg succes, chiar un roman, de noptiera...pe suprafata ei. De citit, citesc In alta viata de Marc Levy. Da, recunosc, ma apuc de ea inainte de nani si reusesc sa izbavesc doar cateva pagini pe seara. Pantofi nu mi-am mai luat zilele astea...Doar o rochie rosie, care mi-a alarmat prietenii, stie ei de ce...Lifturile vin la fel de greu. Febra musculara a mai disparut si rezistenta e in crestere notabila - de la 4 la 20 de minute, pe banda. Viata, ce mai!

Niciun comentariu: