vineri, 1 februarie 2008

Sa mai zicem si noi ceva...


Bun. Adica foarte bun. Ca sa incep intr-o forma optimista. Motive de optimism ar fi suficiente. De departe, cel mai adevarat, e ca nu prea mai am febra musculara astazi. Dupa a doua saptamana de fitness, mai precis cate trei zile pe saptamana, in care muschii mei prea relaxati sunt solicitati asa cum nu banuiau ei ca vor fi, vreodata... Sunt foarte mandra de decizia mea de a ma apuca serios de fitness si recomand celor nehoratati sa incerce, pentru ca merita! Te simti altfel. Am ajuns sa beau si lapte! DA! Pentru cei care ma cunosc,e stiut faptul ca eu nu suportam lactatele, drept urmare, nu le consumam nici in caz de forta majora! Acum imi e pofta de lapte! Cica e normal, cand faci sport... Si e si sanatos. Si e si cald afara, si diseara merg la dans, si imi plac botinele mele albe cu toc frumos, si m-am convins in aceasta dimineata inca o data, ca nu imi place sa port camasi din satin la TV!!!!

Niciun comentariu: