vineri, 8 februarie 2008

Viata din parcare




Nu stii niciodata ce te asteapta, dupa ce cobori din masina, in parcare...De obicei, esti asaltat, nu de fani, ci de oamenii care "administreaza parcarea", acesti moguli ai locurilor de parcare, dupa care umblam ca nalucii. Si intr-un oras in care ai ucide pentru un loc de parcare, oamenii care iti usureaza gasirea lor, devin niste personaje destul de importante. Acum si oamenii astia de parcare sunt de doua categorii. Oficialii si undergroundzii. Oficialii sunt cei carora le dai bani si nu iti dau chitanta, undergroundzii sunt cei care iti dau chitanta...una falsa, evident. Ei, dar parcarea, e un loc in care mai ai parte si de altfel de momente...momente de viata. De exemplu, eu, ieri, mi-am aflat trecul si viitorul in parcarea de la mine, de la bloc. Da, greu de crezut, dar foarte adevarat! Cine ar fi crezut ca voi da, chiar in parcare, chiar de Pithia, probabil mai inchisa la culoare si cu un alt tip de tigara in coltul gurii? Si de curiozitate am stat si am ascultat. Normal ca nu o sa povestesc ce a zis, ca erau chestii grele, dezvaluiri socante! Un fel de OTV, in direct, in exclusivitate, socant, din parcare de la mine. Da nu era si Cioaca....

Un comentariu:

jokerasu spunea...

imi suna cunoscut numele Puscalau.. rhprojokerasu pe mess,poate vorbim candva.
http://tataruliviu.blogspot.com