luni, 8 decembrie 2008

Freddie

Nu-i asa ca e fenomenal?

4 comentarii:

Boge spunea...

daaa, din pacate valorile ne-au cam...lasat :(
acum sunt "se poarta" PSEUDO, NON, si bulele de gaz "de la...rusi vine fataaa":))

Toni Grigoriu spunea...

@ Mada
Freddie rocks...
Aveam vreo 14 ani cand am ascultat prima data Queen. Ceausescu importase discuri vynil originale, EMI de la mama lor, se vindeau la Magazinul Muzica pe sub tejghea. Asa am pus prima data mana pe "The Game" a lui Queen, "The Dark side of the Moon" a lui Pink Floyd, ceva Duran Duran, Sheena Easton, Cliff Richard precum si Back in Black, AC DC. Albumul asta, The Game, m-a facut sa iubesc Queen si muzica in general. Freddie Rocks... din nou ai dreptate...

@ Boge
Valorile nu ne-au lasat, sunt ascunse... Nu pot iesi la iveala de valul de pseudovalori. In schimb,de acord cu tine, promovam subcultura. Mai bine zis noncultura si pseudovedetele.
Noroc ca noi intre noi ascultam muzica buna, ne lovim cu arta fotografia si ne unduim penele, in scris... Tocam noi subcultura intr-o zi la o cafea!
PS. Tare poza ta...

Madalina Puscalau spunea...

@ Boge
Da, da...Ne-au lasat, pentru ca nu m-am apucat eu de cantat. :))) GLUMEAM!!!
Foarte tare poza ta! :))

Madalina Puscalau spunea...

@ Toni

Evident ca nu pot decat sa ma bucur ca am din nou dreptate. In general imi place sa am dreptate! :)