sâmbătă, 18 octombrie 2008

Uite ce visez!

Radeam aseara cu un prieten care imi spunea ca eu scriu pe blog despre ce visez...Conversatia se purta pe messenger, astfel incat integritatea lui fizica nu a fost pusa in pericol nici un moment. :)) Pe de alta parte, daca tot a ajuns la comentarii de genul asta, macar sa ii dau si un motiv real sa le faca.
Asadar, ce am visat eu azi-noapte? Spre dezamagirea celor care poate deja sunt curiosi, nu imi amintesc decat ca visam ceva care ma agita. Apoi, imi amintesc foarte clar, ca s-a facut liniste. Foarte liniste. Si eram foarte calma. A aparut apoi un camp cu flori rosii, o imagine socant de clara si m-am auzit spunand - Daca toata viata ar fi un camp de flori? A sunat apoi ceasul si am ajuns printre stiri.

2 comentarii:

nelu spunea...

ăsta care te agita era brunet, 1.80,26 de ani, etc???? :)))

Madalina Puscalau spunea...

@ ritchiu

:)))) Mulţumăsc, Nălu!