luni, 20 octombrie 2008

Daca deschideti usa


Nu raspund niciodata la usa decat daca stiu ca trebuie sa vina cineva la mine. Prietenii cunosc acest aspect...Numai ca astazi, pe seara, de abia ajunsesem in casa ca a batut cineva la usa. Nu asteptam pe nimeni, dar m-am gandit sa imi incalc propria regula si am deschis. Erau doua fete. S-au uitat tinta in ochii mei si mi-au spus - Buna seara! Stiti ce e fericirea?
Nici macar nu imi dau seama daca am fost in stare sa articulez ceva. A fost ceva de nedescris. M-am trezit ca nu sunt in stare sa raspund in vreun fel. Cred ca am zambit incurcat spre tamp....Mi-au dat apoi o hartie si mi-au zis ca aflu raspunsul in Biblie. Si au plecat. Si am inchis usa. Si am ramas cu intrebarea.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Regula cu usa o am si eu. Poa' sa bata cineva la usa pana nu mai are vlaga. Nu deschid si pace atata timp cat stiu ca nu astept pe nimeni. Intr-o seara, nu numai ca batea cineva disperat la usa, dar apasa si clanta. Am inlemnit, desi am usa de metal. Strong de tot. Cand ma uit pe vizor, o batrana bombanea si batea la usa si forta clanta si iar bombanea. Am urmarit minute bune cum incerca din rasputeri sa intre in casa. Cred ca gresise adresa. Adica...sigur o gresise:)

Anonim spunea...

PS: Ai aflat ce e fericirea?

Madalina Puscalau spunea...

@ t.o
ar trebui sa le convoc pe cele doua misionare sa le prezint o varianta extinsa a conceptiei mele despre viata si fericire..:))