vineri, 31 octombrie 2008

Eu si Queen


Queen. Cine ma stie, cunoaste. Am devenit "fan" Queen, ghilimele pentru ca nici acum nu stiu ce implicatii exacte are termenul, pe la 6 ani. Fratele meu, mai mare cu aproape 7 ani decat mine, imi facea educatie muzicala. Si a adus in casa, o banda cu Queen, pentru ca pe atunci nu aveam mp3 player, ci magnetofon...E una dintre amintirile puternice cu care am ramas din anii copilariei. Prima data cand am ascultat Bohemian Rhapsody...Am fost fascinata si...am ramas asa. Nu stiu sa descriu relatia mea cu muzica celor de la Queen, ca simt cat de putine sunt cuvintele. Ziceam eu prin liceu, ca cine intelege muzica celor de la Queen, ma intelege pe mine. :) Si unul dintre marile mele regrete e ca, niciodata, in viata asta, nu voi putea sa merg la un concert Queen. Pentru ca, pentru mine, Queen e Freddie Mercury. Si cat de exagerata pot sa par pentru unii, daca spun , ca Freddie Mercury este unul dintre personajele importante din viata mea, chiar si asa ...in absenta.

http://www.youtube.com/watch?v=JszN7h84TXs

2 comentarii:

Mister Chocolate spunea...

citesti cuvinte scrise de unul pentru care queen a fost, este si va ramane trend-setter in muzica, cu tot ce cuprinde si inseamna ea.
cum a spus Lisa Minelli la finalul concertului din 92: "Wherever you are, Freddie, we love you. Thank you for the memories!"

Madalina Puscalau spunea...

@ mr. chocolate

Ma bucur ca ai ajuns pe blogul meu! :) Si multumesc!