luni, 7 aprilie 2008

Night life in Twin Peaks


Twin Peaks. Ce mult mi-a placut. Nu as putea sa il mai revad, pentru ca as strica ce am pastrat -o stare de mister si...teama. Am vazut filmul cand eram in scoala generala. Dar ascult coloana sonora din cand in cand. Mi se pare geniala. Revin, de fapt, in pielea celei de acum multi ani, ma asez din nou in sambetele acelea, care nu mai sunt, in fata televizorului bunicilor, care nu mai este, alaturi de bunicii mei, care nu mai sunt...

Un comentariu:

Chris spunea...

Am incercat sa mai gasesc poze cu TP si am dat peste acest blog si mi-am spus sa las si eu cateva cuvinte legate de serial.Pot spune ca m-a marcat prin tot ceea ce a avut:muzica, actorii f.bine alesi, locatiile si actiunea care nu se rezuma la 2-3 personaje.Sper sa ajung sa vizitez Snoqualmie (WA) si chiar sa particip la un festival in momentul cand o sa-mi vizitez sora aflata in Portland.
Legat de vizionarea lui pot sa spun ca si eu am momente cand parca nu vreau sa spulber visul trait acum 17-18 ani dar in aceelasi timp as mai vrea sa vibrez in ritmul TP.In timpul liber citesc cu regularitate forumul http://www.twinpeaksgazette.com/tp/ dar si alte site-uri de profil.De la acest format au aparut in ultimii ani seriale ca Lost, Heroes si Prison Break.
Ma bucur ca mai sunt romani care inca mai iubesc acest serial.Mi-ar face placere sa gasesc persoane cu care sa disec putin serialul si episoadele asa cum se face pe forumul postat mai sus.
Un Paste fericit !