sâmbătă, 19 aprilie 2008

Drumurile noastre....toate

Saptamana asta am ajuns la mare!! Au fost ai mei in vizita la mine si...ce m-am gandit? Sa ii scot la un picnic. A fost superb -picnic pe plaja, la Vama Veche. Am avut parte de tot tacamul - cer albastru, mare linistita, pescarirusi jucausi, catei isterici, nisip fin si curat, liniste...Nu mai era nimeni pe plaja, situatie care e pe sfarsite, tinand cont de ambitiosul 1 mai, care vine-vine-vine! Cred ca e ultima data cand merg la Vama Veche, pana la finalul sezonului, pentru ca in sezon nu calc pe acolo, din cauza de aglomeratie. Ce nu a fost frumos? O parte din drumul spre mare. Daca uiti sa alimentezi inainte sa intri pe autostrada, ai cam pus-o...Nici urma de benzinarie! Nici o picatura!!! Am iesit fortat de pe autostrada si am luat-o spre cel mai apropiat oras...Slobozia. Si am circulat pe un drum care arata ca dupa bombardament!!! De ce nu era inchis, habar n-am. Dar cu cat inaintam, cu atat mi se parea incredibil ca acel drum, totusi, exista! Ce mirare profund filosofica!

Niciun comentariu: