joi, 20 martie 2008

Defrisari...in trafic

Nesimtirea in trafic e un fel de metafora diafana, fata de ce se intampla concret pe teren. Acum cateva zile, pe o strada ingusta, un nene, care la prima vedere, putea fi catalogat drept domn respectabil, la volanul unui opel, si-a urcat, PUR SI SIMPLU, masina pe masina mea! Si a inceput sa urle la mine, ca cica strada are doua benzi!!!! Nu ma claxonase sa ma dau mai incolo. Nimic. A decis el ca e mai bine sa se urce direct pe masina mea! Pentru prieteni - va rog eu, de ziua mea, sa imi luati o combina agricola. Poate ma apuca si pe mine cheful sa ma apropii mai mult de desteptii astia, din trafic!

2 comentarii:

Lucky Boy spunea...

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, dar trebuie sa te obisnuiesti cu neplacerile de genul acesta. C-asa e-n trafic :) E vorba de o mare jungla in care fiecare vrea sa ajunga mai repede la destinatie, sa castige cativa metri in plus in ambuteiaje etc. Mult succes in continuare in televiziune! Apropo, personal cred k ar trebui sa ai in curand propria ta emisiune, eventual un talkshow politic. Prezinti profesionist stirile, dar sunt sigur k poti face chiar mai mult decat atat. La Antena 3 sau la un alt post.

Madalina Puscalau spunea...

@ Lucky boy

Ai dreptate...La cate incidente de astea mi se intampla, zilnic, in trafic, ma mir si eu de ce...ma mai mir..:)
Multumesc pentru aprecieri. Si mie imi place ideea de talkshow si ma bucur de fiecare data cand am invitati in studio.