vineri, 8 mai 2009

Badaranul rafinat

Da! Exista! Si poate fi intalnit in trafic! E dovada vie a faptului ca si badarania are nuante, si...mai mult, ca badarania evolueaza si se rafineaza, atingand forme greu de imaginat si anticipat. Am observat un ins din aceasta categorie, in trafic, la un stop. Cum se manifesta specimenul? Aici intervine rafinamentul. Un badaran brut, adica necioplit, adica neslefuit, adica nerafinat, arunca, din masina, pe geam, ca badaranul...diverse chestii, care nu ii mai sunt de folos prin habitat. Ei, badaranul rafinat actioneaza altfel, intr-un mod de-a dreptul inedit. Atentie! Individul se afla in masina din fata mea si, la un moment dat, a scos o mana cu o bucata servetel mototolit, pe geam si...ma asteptam, evident, sa il arunce pe jos. Ei bine, SOC, nu l-a aruncat pe jos!!!!! L-a pus delicat, pe capota masinii!!! Cand automobilul a fost pus in miscare, servetelul stinger a fost luat de vant si purtat departe de proprietar, intr-o minunata calatorie printre celelalte mizerii ale orasului.

12 comentarii:

Teodor spunea...

Trist, foarte trist! Nu ar pune si un camionagiu care ruleaza in fata acelui badaran o caramida pe capota TIR-ului, sa-i zboare in fatza "educatului"? Eu zic ca ar trebui sa ne mire mai degraba normalitatea - daca l-ar fi aruncat la cos sau l-ar fi tinut in masina pana la prima benzinarie - decat asemenea gesturi de caverna.

Eu m-am intors azi din Barcelona si mi-a placut foarte mult cum stiu cei de acolo sa faca din daramaturile unei cladiri vechi un coltz de arta, prin grafitti si alte mijloace inspirationale. Si la noi, in Buc, sunt cateva astfel de locuri, dar foarte putine fata de BCN. Deh....ai au o mentalitate, noi nu.

Madalina Puscalau spunea...

@ teodor
Imi amintesc si eu, cu maaare placere, de Spania. Frumoasa tara! Ma bucur pentru tine! Cat despre caramida pentru rafinat...trebuie sa i se intample intr-o zi.

Teodor spunea...

Sa te auda D-zeu! Bine...in loc de o caramida pot fi si mai multe, eu unul nu m-as supara :D

valiumstef@yahoo.com spunea...

Madalina, ce ai descris tu se poate inscrie in atlasul de mitocanie urbana al celor de la radio guerilla. stim ca ei sunt din alt trust asa ca nu e bine ca tocmai tu sa le dai idei. si eu am descris un tip de "mitocan urban", il gasesti aici http://valiumstef.blogspot.com/2009/04/smenarul-de-romanica.html . referitor la vertebrata pe care ai descris-o, nu mi se pare deloc rafinata. pai daca ar arunca pe jos, orice, riscul ar fi sa calcam pe acel ceva nu sa ne trezim cu un "cadou" ca ne aterizeaza in cap.

Dragos RFF spunea...

salut , sunt Dragos , baiatul de la montaj din tvr ...imi place sa mai citesc din cand in cand ce scrii ....vrei sa iti fac un banner sa ti-l pun pe blogul meu ? adica esti de acord ?

Anonim spunea...

Iar tu, ca femeie, esti infinit mai injurata decat el, bravul soldat bucurestean cu volan in mana. Ma indoiesc ca exista o solutie pentru iesirea din criza traficului. :)

Weekend linistit.

Doar Libertate spunea...

Madalina, ala, badaranul, risca sa devina badaran tehnologizat ceea ce reprezinta un pericol si mai mare.

Madalina Puscalau spunea...

@ valiumstef@yahoo.com
Pai, fiecare zi pare un fel de plimbare prin atlas... Iar speciile sunt nenumarate. Am citit ce ai scris si tu. La fel de adevarat. Multumesc de vizita! te mai astept!

Madalina Puscalau spunea...

@ minidv

Buna, Dragos! Ma bucur de vizita ta pe aici, pe blog. Bineinteles ca poti!

Madalina Puscalau spunea...

@ Generalul
Asa e...Chiar daca, spun eu, am ceva calitati de sofer, tot primesc, in dar, delicatele vorbe de duh...

Sper ca si tu ai avut parte de un final de saptamana linistit! Eu am lucrat si inca lucrez..:)

Madalina Puscalau spunea...

@ YODA
Pericolul si mai mare e sa se inmulteasca badaranii de genul asta, dar si din alte specii si subspecii. Multumesc de vizita!

Anonim spunea...

Un exemplar de "badaran rafinat" am vazut si eu. Exemplarul de care vorbesc a facut altceva; a luat scrumiera din masina, a deschis portiera,apoi a aruncat-o sub masina, a inchis portiera si a plecat. Educat domnule, rafinat. N-a aruncat direct pe fereastra scrumul de tigara si filtrele, ci a deschis portiera.
Totul se petrecea la semafor, daca tot era rosu, sa fie si el harnic.