luni, 29 septembrie 2008

Home





Italia. Roma si Venetia - asta am vizitat. Nu stiu daca asteptarile mele au fost mai mari decat era cazul, dar starea de dupa "expeditia" mea e una de usoara dezamagire.
Roma - merita vazuta pentru Vatican, Coloseum, Panteon si cateva alte biserici si fantani. Bun, au istorie de nu stii cum sa o absorbi pe toata. Dar mi-a parut un oras usor lipsit de tumultul unei capitale. Oricat de mult am colindat, nu am gasit agitatia aia caracteristica unui oras cu statut de capitala. Iluminatul stradal e slab, sa nu mai spun de modul in care sunt iluminate cladirile lor importante. Abia daca poti face fotografii cu o camera profi...Mancarea m-a dezamagit si mai tare decat orasul in sine...Nu am gasit, oricat am incercat, o pizza extraordinara.
Venetia. Poate nu aveam eu starea potrivita, da nu am gasit nici un pic de romantism. Pentru cei care cauta astfel de stari, recomand oricare insula greceasca, spre exemplu...Gondolele arata incredibil de kitsch, gondolierii... fac mai degraba parte din categoria - secher da carter cu tricou indungat cu burta...Totul foooooaaaarte turistic, foarte comercial. Nu am gasit o frantura de viata autentica.
Chiar ma gandeam ce stare am avut dupa Spania, cat de mult mi-a placut atmosfera, oamenii. Italia, cel putin ce am vazut eu, m-a dezamagit.
Alt gand e ca trebuie neaparat sa ma apuc serios de vizitat Romania.

3 comentarii:

Alex Mazilu spunea...

:(
eu traiam cu alta impresie...
uuuf.

Anonim spunea...

Da, cred ca depinde de starea de spirit. Parerile sunt impartite si eu, personal, am asteptari mari de la Venetia...Sper sa nu fiu dezamagita dupa ce oi ajunge acolo...candva.

Teodor spunea...

Pana acum n-am ajuns la Venetia, dar imi propun sa o fac in viitorul apropiat. Daca ai posibilitatea, du-te in Japonia, eu am stat o saptamana in Tokyo si Kyoto si este cu totul o alta lume. Nu doar dpdv cladiri, tehnologie, etc cat mai ales dpdv mentalitatea oamenilor de acolo. Si Romania e super frumoasa, recomand manastirile din Moldova si apoi Maramuresul, n-ai sa fii dezamagita.