duminică, 14 septembrie 2008

Apocalipsa vestimentara!!!

Foarte amuzanta debandada vestimentara, la inceput de toamna. Cand populatia se simtea mai bine la bermude si tricou, poate chiar usor sufocata de canicula, hop valul de frig, codul galben, minusul in termometre, vijeliile si ploile! Asa, brusc, fara decenta unei cat de mici perioade de tranzitie, esentiala pentru reevaluarea stocului personal de haine...Asa ca, ceea ce se vede zilele astea pe strazi, ne face sa semanam mai degraba cu o populatie calamitata, naufragiata, sinistrata...Pantaloni scurti cu trei pulovere si un hanorac...haina de iarna, fular si sandale, tricou cu caciula si bocanci...Fiecare dupa cum a apucat sa se mai acopere si mai ales, cu ce a gasit, asa in graba si sub amenintarea frigului.
Eu, de exemplu, cand mi-am deschis ieri dulapul am simtit...un fel de gol interior, la interiorul dulapului ma refer. Am avut impresia ca nu am nici o hainutza, cat de mica, pentru sezonul rece. Asa e la fiecare inceput de sezon. Ma intreb oare cu ce m-am imbracat toamna trecuta??? Unde sunt hainele mele??? Ce simpla trebuie sa fie viata intr-o tara cu un singur sezon...

2 comentarii:

Alex Mazilu spunea...

exact M.
si acel anotimp sa fie vara !

Madalina Puscalau spunea...

@ Alex

Pacat ca treaba asta cu anotimpurile nu e la fel de simpla ca mersul la cafenea...As comanda de fiecare data - Vara, va rog...cu foarte putin zahar si...o apa plata!