marți, 20 mai 2008

Ce frumos e cand e....frumos!

Am ramas cu o stare mai mult decat placuta, de la nunta prietenei mele, Monica Ghiurco. Cea mai frumoasa mireasa! Cred ca reusita evenimentelor depinde, in primul rand, de oamenii care le pun la cale. Si cum era sa fie altfel decat, SUPER, la un eveniment pus la cale de Monica si de sotul ei...M-a bucurat reintalnirea cu multi dintre fostii mei colegi de la TVR, am dansat ca in vremurile vechi :) Si am reusit, cred ca in proportie de 40 la suta, sa imi indeplinesc prerogativele de domnisoara de onoare...Se iarta? :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

prins'ai buchetu' ala de flori anul asta?
am auzit ca dau astia cu asteroidu' in curand :)

Madalina Puscalau spunea...

Mai, Marius, mai....Asa ma stii tu pe mine? Hai, mai gandeste-te un pic...

Florin Coman spunea...

Casa de piatra, Monicai, e o prezenta incantatoare in media. Merita tot ce e mai bun.
Cred ca esti mandra sa o ai ca si prietena si colega.
De vreme ce nunta a fost superba, cu siguranta si tu ai reusit sa fii o domnisoara de onoare la inaltime :)